wtorek, 2 czerwca 2015

Wróciłam!

Hejka!
Nie mam pojecia ile mnie nie bylo, ale pewnie dlugo za co naprawde przepraszam... Mam mega duzo spraw na glowie... Koncze 6 klase i staram sie o jak najlepsze wyniki wiec wszystko zaliczam i robie prace dodatkowe, wiec moge sie pozegnac z wolnymi weekendami... :/ Ale na szczescie jutro jade do teatru, a od czwartku mam wolne! Dodatkowo panie jakims cudem sie nad nami zlitowaly i nic nie zadaly ;) Ale i tak bede miala co robic... czekaja na mnie 3 plakaty.. Uff.. nie wiem jak sie z tym wyrobie...
Mam teraz proby do poloneza na bal szostoklasistow. Moge wam zdradzic ze mam naprawde ladna sukienke :D W jakims tam poscie zrobie z nia outfit :* Teraz zabieram sie za bloga. Mam w planach duzo fajnych postow. Mam nadzieje, ze przez wakacje wszystkie zrealizuje :)
W szkole mam troche problemow w swojej klasie.. Ale jakos przezyje te kilka dni. Jestem strasznie ciekawa jaka bedzie moja nowa klasa!! Mam nadzieje, ze nie taka sama jak ta... No, ale nie wazne lewnie was to kompletnie nie interesuje :D
Zauwazyliscie ze blog ma juz prawie 7 tys odslon?!?! To niesamowite!!! Mega sie ciesze!!! Chcecie, zebym zmienila jego wyglad na taki bardziej... Wakacyjny?? Ale to dopiero okolo 20 lipca ;)
Tyle na dzisiaj :) To taki krotki post organizacyjny.

XOXO
Wiikula 💖

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz