wtorek, 3 lutego 2015

WYWIAD!

Hejka!
Dzisiaj przygotowałam dla was z wywiad z moją przyjaciółką. Ma ona bloga http://jullu-julls.blogspot.com/ i zgodziła się aby odpowiedzieć na kilka pytań.


1. Ile już prowadzisz swojego bloga ?

Pierwszego bloga miałam już jakoś od 2012 roku, jednak od listopada 2014 prowadzę nowego.



2. Skąd wziął się pomysł na tytuł ?

W sumie to nic nadzwyczajnego, można powiedzieć że to odmiana mojego imienia i wzięła się z mojej głowy. :D



3. Czym się interesujesz ?

Interesuję się muzyką, bardzo mnie to kręci i śpiew jest moim głównym zainteresowaniem, interesują mnie również podróże i modeling, fotomodeling. Lubię pozować do zdjęć i je robić. :)



4. Czy zawsze masz pomysł na post ?

Nie, często muszę dużo szukać i główkować co wymyśleć nowego, szukam różnych rzeczy w internecie, pytam się innych osób. To nie jest tak, że od razu wymyślam.



5. Jakie inne blogi odwiedzasz ?

Twój, Angeliki Muchy, Zuzi Boruckiej i Łucji Wojtachy.



6. O czym najczęściej lubisz pisać ?

Zazwyczaj robię posty w których piszę o tym co się u mnie wydarzyło, co dziś robiłam, czy coś ciekawego było ostatnio, to zależy czy mam pomysł.



7. Co robisz w wolnym czasie (oprócz blogowania) ?

Wiadomo, że tak jak każdy chodzę do szkoły, robię jakieś codzienne czynności. Oprócz tego codziennie amatorsko śpiewam, wymyślam nowe posty, szukam ciekawych insporacji w internecie... jest tego masa.



8. Skąd wziął się pomysł na założenie bloga ?

Nudziło mi się a chciałam wreszcie zacząć robić coś ciekawego, wpadłam na pomysł żeby założyć bloga. Na początku uznałam że jednak zrobię kanał na yt, ale szybko zrezygnowałam bo byłam po prostu za młoda. :)



9. Dlaczego założyłaś nowy blog ?

Chciałam zacząć od początku, pisałam juz gdzieś że z tamtym blogiem mam złe wspomnienia i głupio mi się tam pisało. Szkoda mi było zostawić te 15 tyś. wejść ale myślę, że to nadrobię.



10. Czy wzorujesz się na kimś przy pisaniu bloga ?

Jeżeli chodzi o zdjęcia, to czasem spodobają mi się pomysły zazwyczaj u LU, ale tak to nie kopiuję od nikogo, jeżeli chodzi o jakiś tag to normalne że się powtarza. Ale na co dzień raczej nie. :)



Mam nadzieję, że ten wywiad wam się spodobał. Jutro planuję nowy post. Dzięki za uwagę :*
Pa pa !
Wiikula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz