poniedziałek, 2 lutego 2015

Wielki powrót!

Hejka!
Dzisiaj napiszę wam o tym co się u mnie zmieniło przez ostatni czas. Bardzo długo nie wchodziłam na bloga, za co bardzo was przepraszam. W tym roku mam sprawdzian szóstoklasisty, więc sami rozumiecie. Jednak teraz zaczęły się ferie, dlatego będę miała więcej czasu.
Jak już pewnie zauważyliście - zmieniłam wygląd bloga. Podoba się?
Dobra może powiem co się u mnie zmieniło. Pierwsze i chyba (dla mnie) najważniejsze .... MAM PSA :D Jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ odkąd miałam sześć lat, marzyłam o nim. Jest to rasa Golden Retriever, wabi się Nero i skończył 4 miesiące. Na moim intagramie są zdjęcia :)
Co jeszcze u mnie się zmieniło... zaczęłam uczyć się grać na gitarze. Ostatnio też kupiłam sobie Baby Lips (które szczerze polecam) i Tangle Teezer. Niedługo napisze o nich recenzje.
W piątek przyszła do mnie biografia mojej idolki - Martiny Stoessel. Polecam ją wszystkim Tinistas.
Dzisiaj to już koniec, ale pewnie jutro coś napisze
Kocham was!
Wiikula





1 komentarz: