środa, 4 lutego 2015

Każda z nas...

Hejka!
Każda z nas, nastolatek che być fajna, mieć Air Maxy, Eosy, Iphony. Chce mieć śliczną przyjaciółkę itd... Ale czy to ważne...? Czasami myślę, że wolałabym przyjaźnic się z osobą, która  jest miła, niż z osobą wredną, która wydała na zakupy 2,5 tys. Moim zdaniem to przez filmy amerykańskie tak się zmieniamy. Widzimy jakie to doskonałe jest tam życie nastolatki. Niestety to nie ta bajka.
Przez dłuższy czas zastanawiałam się o czym wam napisać. Miał być jakis tag, recenzja... Lecz na to też przyjdzie pora.Chciałam napisać wam o ważniejszych rzeczach.
Czy zastanawiałyście się kiedyś nad dziećmi niepełnosprawnymi ? One tego wszystkiego nie potrzebują. Im wystarcza tylko uśmiech bliskiej im osoby.
Oczywiście nie twierdze, że te wszystkie "modne" rzeczy nie są dla ludzi, bo są.Ale bądźmy rozsądne.
Mam nadzieję, że podoba wam się ten post. Myślę, że się nie obrazicie, bo to moje zdanie.

Byłoby mi miło, jeżeli chciałybyście skomentować ten post i wypowiedzieć się na ten temat :)


XOXO
Wiikula

2 komentarze:

  1. Wika super post, pisz dłużej
    hejq :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No, w sumie... masz rację. Ale zmieniamy się też przez to, że widzimy innych i chcemy się na nich wzorować i nie chcemy czuć się gorsi. Pzdr :) Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń