sobota, 6 czerwca 2015

My life is a fairytale

Hejka!
Jest piekna pogoda, w koncu wolne.. A ja siedze w domu.. Typowa ja 😉
Wczoraj mialam male przemeblowanie pokoju i owiele bardziej mi sie teraz podoba. Tamten wyglad mi sie znudzil..
Ogolnie nic mi sie nie chce nie wiem co sie ze mna dzieje ;D Mialam dzisiaj rano napisac wam posta, ale zapomnialam, a potem mi sie juz nie chcialo.. Po prostu nie mam weny.. Blagam (jesli ktos wgl czyta mojego bloga xd) piszcie w komentarzach jakies tematy postow, ktore chcielibyscie przeczytac na blogu, a ja sprobuje je zrealizowac.
Tak naptawde nie wiem o czym wam pisac. Czy pisac o modzie czy o moim zyciu... Zblizaja sie wakacje, a ja czuje, ze powinnam zajac sie blogiem. Tylko jest jeden najwiekszy problem BRAK POMYSLOW!! Mysle ze niechcecie czytac postow typu hejka co u was u mnie ok tyle na dzisiaj bay.. Prawda? No wlasnie ja tez nie chce o tym pisac.
Byc moze niedlugo pojawi sie recenzja ksiazki "7 razy dzis" :D Mega sie nie moge doczekac, az ja przeczytam <3
A wiec jeszcze raz prosze o pisanie pomyslow w komentarzach i obserwowanie mojego bloga! To dla mnie naprawde wazne (tak, tak do was mowie o ile kotos tam jest... XD). A i jeszcze 2 rzeczy.
1. Posty postaram sie dodawac we wtorki, czwartki i niedziele.
2. Niedlugo byc moze pojawi sie Q&A. ;)
To chyba na dzisiaj tyle. Mam nadzieje, ze macie duzo pomyslow i pomozecie mi wymyslic jakis temat postow!

XOXO
Wiikula

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz