niedziela, 14 września 2014

Tag: Szkolny czas!!!

Hej!
Zaczął się pierwszy miesiąc w nowym roku szkolnym, więc postanowiłam, że napiszę tag : Szkolny czas. Zaczynamy !!!



1. O której wstajesz do szkoły ?
Wstaję najczęściej o 5:50 :/

2. Ulubiony nauczyciel ?
Niem mam.

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Nie ma takiego. Lubię wszystkie przedmioty :)

4. Czy masz w szkole klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Mam taką grupkę :)

5. Plecak, torebka czy tornister ?
Torebka albo plecak.

6. Czy malujesz się do szkoły?
Niestety nie :/

7. Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?
Zależy jaki dzień. Kocham i spódnice i sukienki i spodnie.

8. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd) ?
Często nosze bransoletki :)

 9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Tak ^^

10. Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
Prawie nigdy... zwłaszcza gdy jest gorąco.

11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?
Moze truche matma... ;)

12. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?
Autobusem.

13. Zmieniasz buty w szkole?
Tak.

14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Nie, nienawidzę grać w gry zespołowe. Z powodu drapania, bicia, popychania dla głupiej piłki. Raz koleżanka mnie zwyzywała jak biegłam do kosza z piłką, aż mnie zamurowało, że takich słów można wyz

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Nie, cieszę się wolnym, bo ze znajomymi i tak się widzę. Ale za studiami strasznie tęskniłam :)

A wy lubicie szkołę? Chodzicie tam tylko po to by spotkać się ze znajomymi? Napiszcie w komentarzu jak jest u was!

XOXO,
Wiki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz