wtorek, 28 stycznia 2014

WALENTYNKI !!!

Hej.
Pewnie wiecie, że zbliżają się WALENTYNKI ♥. A więc czekam na WASZE pomysły walentynkowych paznokci ;) Te paznokcie, które mi się spodobają dodam na bloga !!! A więc... czekam !

Postanowiłam, że zmienię trochę wygląd bloga na bardziej walentynkowy, więc zaraz wezmę się do roboty ;)

Teraz dodam wam kilka walentynkowych wzorów na paznokcie.. MOŻE SIĘ CZYMŚ ZAINSPIRUJECIE ???

    

Niestety, żeby uzyskać takie paznokcie trzeba się z nimi troszkę pobawić :) Ale jak widzicie efekt jest świetny


Tutaj macie pokazane w punktach co macie robić :)


Tutaj również podana jest instrukcja. Myślę, że na 1 zdjęciu pokazane są naklejki na paznokcie ;)


Te są do zrobieni bardzo łatwe. Malujemy paznokcie na czerwono i malujemy serduszka. 


To mój ulubiony sposób <3


Chcecie mieć takie paznokcie ? Niestety muszę was zmartwić... trzeba poświęcić na nie baaardzo dużo czasu :(


Tutaj wydaje mi się, że kciuk jest pomalowano na czerwono i ozdobiona różowymi serduszkami, jak na palcu środkowym, tylko są odwrócone kolory. Palec wskazujący pomalowany jest ''włochatym'' lakierem. Koniec palca serdecznego pomalowano czerwonym lakierem, na którym namalowane są złote kropki. Na ostatnim palcu użyto ''kulkowego'' lakieru ;). 

Mam nadzieję, że pomogłam wam wybrać idealne paznokcie na walentynki ;)
PA <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz