sobota, 16 sierpnia 2014

Informacyjne + nowy wygląd !!!

Hej kochani !
Od razu przepraszam za moją nieobecność :( We wtorek jadę do Warszawy, dlatego MOŻE zrobie haul zakupowy :D Mam pomysł na pewien post. Chodzi mi tutaj o back to school. Chcielibyście taki post ? Dajcie znać w komentarzu, albo piszcie śmiało na asku (link z prawej strony).

Teraz chciałabym przejść do drugiej części postu :D Chodzi mi tutaj o zmiane wyglądu. Dzięki uprzejmości szabloniarki Lidii ze strony KLIK ♥ powstał ten piękny wygląd mojego bloga. Mam nadzieję, że dzięki niemu mój blog stanie sie bardziej czytelny i coraz więcej osób będzie go odwiedzać.

Chciałabym jeszcze powiedziec wam o pewnej sprawie. Tak jak mówiłam we wtorek jadę do Warszawy i nie będzie mnie do soboty. Dlatego od razu mówię, że posty mogą się nie pojawić.

To tyle
XOXO
Wiki ♥



Ps.
W komentarzu wstawiajcie linki do waszych blogów. Chętnie zajrzę i zaobserwuję. Liczę na to samo :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz